با هدف دستگیری از نیازمندان ویزیت رایگان در محله اسلامی آل یاسین سرخه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۶۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به همت پایگاه حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه ای (مدظله) ویزیت رایگان دکتر مهدوی در پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

در حاشیه این برنامه حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی امام محله آل یاسین شهرستان سرخه در خصوص اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از انجام این کار خداپسندانه را رسیدگی به وضعیت درمانی نیازمندان و محرومان  دانستند و تاکید داشتند که ما باید تلاش خود را جهت یاری رسانی به محرومان را در برنامه های خود داشته باشیم.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در قرارگاه مسجد محوری به همت بسیجیان پایگاه اقدامات جهادی بسیاری در راستای رزمایش مومنانه و کمک به نیازمندان همچون، تهیه بسته های معیشتی، تهیه سیسمونی و در این دوره با حضور دکتر مهدوی ویزیت رایگان برای عموم مردم در محل پایگاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفته است.  

امام محله آل یاسین شهرستان سرخه در خاتمه گفت: امید است با یاری خداوند و همیاری بسیجان و خیرین بتوانیم گام های بلندتری در راستای ارائه کمک ها و خدمات مومنانه به مردم برداریم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها