خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: تلاش‌های صادقانه و خالصانه 42 ساله آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی آینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد است.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۹۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در پیامی از زحمات و خدمات خالصانه و بی‌شائبه آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان قدردانی کرد.

در متن این پیام خطاب به آیت‌الله شاهچراغی آمده است: تلاش‌های صادقانه و خالصانه 42 ساله شما آینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده ای پرنشاط و زیباست. درود بر همت بلند و وظیفه‌شناسی‌تان، زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و اثرگذار شما را ارج نهاده و وجودتان را مایه افتخار و مباهات کشور عزیزمان می‌دانیم با وجود تلاشگران عزیزی همچون شما ایران اسلامی همیشه سربلند و پیروز در تمامی عرصه‌ها خواهد ماند.

در ادامه این پیام آمده است: چه غرورآفرین است عزیزی همچون شما که در کمال صداقت و درست کاری از بهترین سال‌های زندگی خود را در سنگر خدمت به مردم و جوانان استان سمنان گذرانیده و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین عظمای ولایت و مرجعیت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی از هیچ خدمتی دریغ ننموده‌اند.

در پایان تأکید شده است: شایسته است از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمند جنابعالی قدردانی نموده و از خداوند متعال خواهانم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و پیروز و سربلند باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها