خبرهای داغ:
سردار دامغانی؛

لزوم همراهی مردم و مسئولان با امام جمعه جدید سمنان/ آیت‌الله شاهچراغی محور وحدت بود

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: آیت الله شاهچراغی محور وحدت در استان سمنان بود.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۹۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در آیین قدردانی از آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: آیت‌الله شاهچراغی محور وحدت در استان سمنان بود.

وی افزود: آیت‌الله شاهچراغی در قلب و جان و دل  همه مردم استان سمنان جای دارد و هرگز خدمات شایسته ایشان از یاد نخواهد رفت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: هر فرمانده ای در رده های بالای کشوری وقتی وارد استان می شد و حتی برای لحظه ای کوتاه در محضر آیت الله شاهچراغی قرار می گرفت؛ از معنویت بالای این عالم برجسته استان یاد می کرد.

سردار دامغانی گفت: از زحمات چند ساله آیت الله شاهچراغی در خدمت به مردم استان سمنان قدردانی می کنیم و امیدواریم ایشان همچنان در سلامت کامل در مسئولیت خبرگان موفق و مؤید باشند.

وی وجود معنوی آیت الله شاهچراغی در استان سمنان به عنوان پدری معنوی منشأ خیر و برکت دانست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مورد قرار گرفتن حجت الاسلام مرتضی مطیعی در مسند نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه جدید سمنان نیز گفت: ایشان به لحاظ اخلاقی، بصیرت و تقوا از علمای خوب و برجسته استان سمنان محسوب می شوند.

سردار دامغانی تأکید کرد: همه مردم و مسئولان استان سمنان باید همراهی و همکاری لازم را با نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار