آیت الله شاهچراغی اسوه اخلاق است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: بسیجیان سمنانی آیت الله شاهچراغی این عالم فرزانه و برجسته استان سمنان را پیشکسوت خود در امر بسیج می دانند.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۹۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

سرهنگ مرتضی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان اظهار داشت: بسیجیان سمنانی آیت الله شاهچراغی این عالم فرزانه و برجسته استان سمنان را پیشکسوت خود در امر بسیج می دانند.

وی افزود: آیت الله شاهچراغی استاد و اسوه اخلاق و عالمی برجسته، فقید، مجاهد و فرزانه در استان سمنان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه سمنان به منظور قدردانی از زحمات آیت الله شاهچراغی در طول 42 سال خدمت به مردم این خطه در جایگاه نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان به صورت خودجوش برنامه ای را ترتیب دادند و از ایشان تقدیر و تجلیل کردند.

سرهنگ عبداللهی اظهار داشت: آیت الله شاهچراغی پدر معنوی استان سمنان محسوب می شوند و رهنمودهای ایشان همواره در مسائل مختلف راهگشا بوده و هست.

وی یکی از ویژگی های بارز آیت الله شاهچراغی را توجه و تأکید ایشان بر وحدت عنوان کرد و گفت: وحدت در کنار تأکید و توصیه همیشگی ایشان به رعایت اخلاق اسلامی و عمل به شئونات دینی همواره مورد تأکید و توجه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: این اسوه اخلاق و مجاهد نستوه و عالم و روحانی برجسته استان سمنان باید الگوی جوانان و نوجوانان امروز باشد و مرام و مسلک ایشان در جامعه ترویج شود.

سرهنگ عبداللهی خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر از آیت الله شاهچراغی به همت بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه سمنان در محوطه روباز مسجد عابدینه سمنان با رعایت همه پروتکل های بهداشتی به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار