راه اندازی کتابستان به همت بسیجیان پایگاه مروه

به همت بسیجیان پایگاه مروه ناحیه مقاومت بسیج روح الله کتابخانه با عضو گیری بالای ۶۰ نفر شروع به کار نمود.
کد خبر: ۹۳۶۲۸۶۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:به همت بسیجیان پایگاه مروه ناحیه مقاومت بسیج روح الله کتابخانه با عضو گیری بالای ۶۰ نفر شروع به کار نمودند.
کتابستان اسمی هست که روی کتابخانه مسجدالزهراء سلام الله علی‌ها گذاشته شده و با همت پایگاه مقاومت مروه شهیده حجاب در سال ۱۳۹۸ تأسیس و راه اندازی شد و اکنون نزدیک به ۶۰ نفر عضو کودک و نوجوان دارد.
کتابستان مسجدالزهراء سلام الله علی‌ها بدلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدتی فعالیت خود را تعطیل نمود.
کتاب‌های کتابستان شامل رمان، داستان‌های کوتاه، داستان‌های تخیلی، نمایشنامه، زندگینامه شهدا و اهل بیت علیهم السلام و کتاب‌های داستانی برای کودکان شامل مجموعه چند جلدی قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب و... می باشد.
در کنار کتابخوانی و امانت و تحویل کتاب که جزء فعالیت هاى کتابخانه هست، بازی‌های فکری و سرگرمی که در کتابستان وجود دارد، موجب نشاط و ترغیب بیشتر برای حضور افراد می‌شود.
کتابستان پس از وقفه‌ای در فعالیت‌های خود، مجدداً از تابستان ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرد که در روز‌های شنبه و سه شنبه‌های هرهفته پذیرای علاقمندان به کتابخوانی است و عضو گیری خود را ادامه داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار