"پوربابایی"در نشست تربیت وتعالی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

یکی از مهمترین و محکمترین مسائل اسلام ازدواج و تشکیل خانواده است

حجت الاسلام "پوربابایی" با تصریح اینکه یکی از مهمترین و محکمترین مسائل اسلام ازدواج و تشکیل خانواده است، به تشریح هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن در تشکیل و تحکیم بنیاد خانواده پرداخت.
کد خبر: ۹۳۶۲۸۶۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست تربیت و تعالی ویژه فرماندهان و اعضای شورای حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با محوریت "تحکیم خانواده "برگزار گردید.
حجت الاسلام "پوربابایی" درابتدای این نشست در تشریح شبهات وارده به واقعه غدیر اذعان داشت:در واقعه غدیر پیامبردست علی را بالا برده و ویژگی‌های ایشان را بیان نمودند تا برخی بهانه نشناختن حضرت علی ع. را نداشته باشند و در این واقعه پیامبر ص. تنها ولایت و امامت حضرت علی ع. را بیان نکردند بلکه امامت دوازده امام را برای مردم بیان کردند. پیامبر ص. درباره امام‌های بعد از علی و حتی غیبت امام زمان عج صحبت نمودند و افضل عبادات را انتظار فرج عنوان نمودند.

وی در ادامه در توضیح و توصیف فضایل روز مباهله به ماجرای نذر روزه سه روزه امیرالمومنین ع. و حضرت فاطمه جهت شفای بیماری فرزندانشان و بخشش افطار خود در هر سه روز و نزول ایه "هل اتی"اشاره نمود.

نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد دربیان ماجرای بخشش انگشتر در حین نماز توسط حضرت علی ع. در ۲۴ ذی الحجه و نزول ایه ولایت اظهار داشت:ایه ولایت به خدا و رسولش و امیرالمومنین ع. اشاره دارد و بیانگر این نکته برای مردم است که اگر به سراغ غیر از این سه نفر بروند، هلاک می‌شوند.
ایشان با اشاره به نامگذاری روز نزول ایه "هل اتی" به روز خانواده وتکریم بازنشستگان خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین و محکمترین مسائل اسلام ازدواج و تشکیل خانواده است.
حجت الاسلام پوربابایی با تصریح اینکه اگر خانواده محکم باشد جامعه هم محکم و استوار خواهد ماند اظهار داشت:با خانواده‌های متزلزل و انجام ازدواج‌های سست، جامعه هم سست و متزلزل خواهد شد.
وی در ادامه در تشریح هجمه؛ و دسیسه‌های دشمن درباره خانواده تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی برای جلوگیری از انجام ازدواج به دنبال تخریب خانواده است؛ و با تبلیغ جهت بالا بردن سن ازدواج و عدم تمایل خانواده‌ها به فرزند اوری و مساله تک فرزندی این هدف را دنبال می‌کند.
سخنران نشست با تاکید بر لزوم اموزش خانواده‌ها و فرزندان درباره موضوع سواد رسانه ای. با توجه به فعالیت دشمن در فضای مجازی جهت تزلزل خانواده و اجتماع اذعان داست:مبحث ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام بسیار اسان بیان گردیده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار