پیام تسلیت فرمانده سپاه کوهبنان به مناسبت در گذشت مادر شهید قاسم خانی

روح الله ابراهیمی فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه,شهرستان کوهبنان در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام حمید قاسم خانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۶۲۸۶۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، روح الله ابراهیمی فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه,شهرستان کوهبنان در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام حمید قاسم خانی را تسلیت گفتند.

 متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

                          بسم الله الرحمن الرحیم 

"انالله و انا الیه راجعون" 

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مادر شهید والا مقام حمید قاسم  خانی موجب تاسف و تالم خاطر همگان شد.

خانواده گرانقدر شهدا به ویژه پدران و مادران شهدای معظم، سنگ صبور ملتند و مادران مومنه  شهدا ، عزیزترین هستی خود را در دفاع از انقلاب حسینی و اسلام فدا کردند و به تأسی از  صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، فرزندانی شجاع و انقلابی و بصیر، تربیت و در دفاع از ارزش ها و انقلاب حسینی، تقدیم ایران اسلامی کردند.

مادران گرانقدر شهدا، سنگ‌های صبور ملت‌ انقلابی ایران‌اند که با وجود سختی و رنج از دست دادن فرزندان خود با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) سال‌های سال همچون شمع پر فروغ در این جامعه سوخته و نوری برای هدایت شدند. 

اینجانبان این ضایعه را به بیت مکرم شهید قاسم خانی و وابستگان به خانواده محترم این فقیده سعیده تسلیت می‌گوییم و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغ دیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسألت می دارد.
شهید والا حمید قاسم خانی پس از 6 ماه حضور در جبهه در تاریخ 2فروردین1361 در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار