نقش آفرینی کارمندان بسیجی ادارات سیستان و بلوچستان در طرح شهید عباسپور

زاهدان/ سرهنگ نکویی گفت:بسیجیان ادارات کل با اجرای برنامه های مختلف در قالب طرح شهید عباسپور تلاش کردند تا سهمی در کاهش خاموشی ها و مصرف انرژی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۴۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان  با اشاره به گرمای زودرس و کاهش بارندگی گفت: بسیجیان ادارات کل با اجرای برنامه های مختلف درقالب طرح شهید عباسپور تلاش کردند تا سهمی درکاهش خاموشی ها و مصرف انرژی داشته باشند.

سرهنگ پاسدارحسن نکویی با بیان اینکه بسیج در تمامی زمینه‌ها همواره پیشقدم بوده افزود: تجربه های ارزشمند گذشته در طول انقلاب اسلامی نشان می دهد در شرایط بحرانی هرکجا که از ظرفیت بسیج مردمی استفاده شده و مردم نقش آفرین بوده اند موفقیت حاصل شده و این درس بسیار مهمی است که باید همواره مورد توجه ما باشد.

وی بیان کرد: حوزه مقاومت بسیج ادارات کل برای کاهش مصرف برق، جلسات هماهنگی مدیریت و کنترل مصرف برق با حضور فرمانده سپاه سلمان و مدیر شرکت توزیع برق، و همچنین همایش توجیهی برای فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل برگزار و بروشورهای تبلیغاتی با موضوع کاهش مصرف انرژی نیز تهیه و توزیع کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار