پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز "خبرنگار":

خبرنگاران قاصدان فرهیخته راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه

زاهدان/ رخشانی گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۵۷
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

به کزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز "خبرنگار" پیام تبریکی صادر کرده است، در این پیام آمده است: 

                                                                       بسم الله الرحمن الرحیم 

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. 

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشند و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند. 

۱۷ مردادماه روز "خبرنگار" فرصت بی بدیلی برای قدردانی از خبرنگاران، این تصویرگران زمان است که همواره وجدان بیدار جامعه بوده اند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی کرده و چه بسیار خبرنگارانی که با تعهد و تخصص خود، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید، «روز خبرنگار» یادروز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم و برایتان تداوم عزت، سلامت و خدمت صادقانه را از خداوند منان خواستارم. 

 

                  حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار