خبرهای داغ:
نهاوند-مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: با پیگیری های فراوان، پروانه ساخت رایگان جهت احداث مرکز تجاری اداره آموزش وپرورش شهرستان، توسط شهرداری نهاوند صادر شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۷۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

صدور پروانه ساخت رایگان برای احداث مرکز تجاری آموزش وپرورش نهاوندمحمدحسین دارایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: پس از گذشت حدود یک دهه از تفاهم‌نامه بین آموزش وپرورش و شهرداری نهاوند مبنی بر عقب‌نشینی اداره آموزش وپرورش در ابتدای خیابان خاقانی و در مقابل، صدور پروانه ساخت رایگان برای احداث مرکز تجاری آموزش و پرورش، با پیگیری‌های فراوان از سوی مجموعه آموزش وپرورش شهرستان و همکاری و مساعدت شهردار و اعضای شورای شهر سابق، پروانه ساخت این مرکز تجاری صادر شد.

وی افزود: در همین راستا مرکز تجاری آموزش و پرورش نهاوند در ابتدای خیابان خاقانی، در دو طبقه به مساحت ۴۲۰ مترمربع با مشارکت خانواده محترم زنده‌یاد وحید وحیدنیا، از همکاران مرحوم بازنشسته، مجمع خیّرین مدرسه ساز نهاوند و آموزش وپرورش شهرستان احداث خواهد شد، که صلح‌نامه آن نیز به امضای طرفین رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ فرهنگی فرهیخته، زنده‌یاد وحید وحیدنیا و سپاسگزاری از حرکت ارزشمند خانواده محترم آن مرحوم، این عمل را مصداق صدقه جاریه و موجب ماندگاری نام مرحوم وحیدنیا دانست.

وی ابراز داشت: پس از بهره‌برداری از این مرکز تجاری، آموزش و پرورش از یک درآمد ثابت و پایدار برخوردار می‌شود که در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی وپرورشی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات