تبریز- پیش از ظهر امروز پیش نویس طرح شفافیت و حمایت از اهالی رسانه در مدیریت شهری، توسط اعضای شورای شهر تبریز، مسئولان بسیج رسانه و برخی نمایندگان اصحاب رسانه در محل موزه مطبوعات آذربایجان، رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۷۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از پیش نویس طرح شفافیت و حمایت از اهالی رسانه در مدیریت شهری، با بیان این‌که این طرح در حوزه‌ی شفافیت و حمایت روشمند از اهالی رسانه در حوزه‌ی شهری آماده شده است، اظهار کرد: قطعا اجرای این طرح و حمایت هدفمند از رسانه‌ها باعث ارتقا کیفیت رسانه می‌شود، انتظار داریم از اصحاب رسانه حمایتی هدفمند روشمند شود نه حمایتی که باعث کوتاه شدن زبان نقد آن‌ها شود.

رامین نظامی خواه افزود: با پیگیری و اجرای این طرح شاهد شفافیت در حوزه مدیریت شهری، نظارت مردمی، حمایت از رسانه به صورت روشمند اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی، گفت: روز خبرنگار در استان سعی کردیم اینفوگرافیگ شهدای رسانه در عرصه‌ی خبر و خون نگاران دفاع مقدس را به عنوان اهالی رسانه آماده کنیم تا تذکری برای ما جهت ادامه‌ی راه این شهدا شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم فعالیت قوی تر و قدرتمندتر رسانه‌ها، اظهار کرد: به عنوان اهالی رسانه در راستای تحقق مطالبه‌ی حضرت آقا مسئولیت برعهده داریم.

وی با اشاره واکسیناسیون خبرنگاران در مقابل کرونا، افزود: بعد از انجام تلاش‌های زیاد توسط مجموعه‌های مختلف صنفی و تشکل‌ها، واکسیناسیون خبرنگاران با تاخیراتی محقق شد، در این راستا از مجموعه تشکل‌ها، انجمن صنفی و خانه مطبوعات نیز قدردانی می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات به ویژه نبود بیمه تکمیلی درمان اهالی رسانه، گفت: مشکلات بیمه تکمیلی درمان یکی از مشکل اساسی خبرنگاران است، در این راستا قرار است صندوق ذخیره‌ی بسیجیان مقداری از هزینه‌های درمان را تقبل کنند، البته فراخوان توضیح کامل آن به زودی ارائه می‌شود تا اعضا با عضویت در صندوق از این خدمات بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها