خبرهای داغ:

پیام تبریک روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد به مناسبت روز خبرنگار

روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد، با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۰۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد  با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به شرح زیر گرامی داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و خبرنگاری حرفه‌ای است که رسالتی عظیم را بر دوش دارد و می‌تواند جهانی را متاثر از قلم، زبان، بیان و کلام خویش کند.

بی شک در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزار‌های مختلف بویژه شبکه‌های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه‌های مختلف شده است، نقش خبرنگاران در انتشار اخبار و بیان حقایق و تنویر افکار عمومی در مسیر رشد و تعالی جامعه بسیار مهم و حیاتی است.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

از این رو معاونت روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌ رسانی که آگاهی را حق مردم می‌دانند و در این راه گام برمی دارند، عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی را مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار