فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

اهدای ۱۱ پک ورزشی به مناطق کم برخوردار / گسترش فضا‌های ورزشی در برنامه سپاه قرار دارد

ساری-فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۱۱ پک ورزشی برای مناطق کم برخوردار خبر داد و افزود: با همت بسیج ورزشکاران سپاه کربلا این پک ها آماده که ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۲۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
اهدای ۱۱ پک ورزشی به مناطق کم برخوردار / ضرورت گسترش فضا‌های ورزشی براس نسل جوان
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین مومنانه اهدای لوازم ورزشی جهت تجهیز ۱۱ خانه ورزش مناطق کم برخوردار استان مازندران با عنوان لیگ احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با مشارکت سپاه کربلا با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در میدان صبحگاه ستاد سپاه استان برگزار شد.
 
اهدای ۱۱ پک ورزشی به مناطق کم برخوردار / ضرورت گسترش فضا‌های ورزشی براس نسل جوان
 
سردار سیاوش مسلمی در حاشیه آئین مومنانه اهدای لوازم ورزشی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به دغدغه سپاه برای انجام کار مفید برای ورزش استان گفت: مناطق کم برخوردار شناسایی و با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی امام (ره) و سپاه این مناطق تجهیز شدند.

فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۱۱ پک ورزشی برای مناطق کم برخوردار خبر داد و افزود: با همت بسیج ورزشکاران سپاه کربلا این پک ها آماده که ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون تومان است.
 
سردار مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه  در سال ۱۴۰۰ یکی از برنامه‌های کوتاه مدت سپاه گسترش فضا‌های ورزشی و پرداختن به ورزش‌های قهرمانی است خاطرنشان کرد: مازندران  یکی از قطب‌های ورزشی است و شهرستان جویبار نیز قطب کشتی بوده و  امیدواریم در این راستا برنامه‌های خوبی برای استان و شهرستان جویبار که تجهیز ورزشی برای آن در نظر گرفته‌ایم؛ صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها