خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

خبرنگاری تعهد ارزشمندی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خبرنگاری تعهد ارزشمندی است که بر دوش فعالان رسانه ای قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۲۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت تجلیل از خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری تعهد ارزشمند و رسالت خطیری است که بر دوش اصحاب رسانه قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به اینکه خبرنگاران در ثبت تاریخ ایران اسلامی نقش به سزایی دارند، اضافه کرد: این قشر در ماندگار شدن رویدادهای مختلف نقش کلیدی دارند که با وجود ضیق معیشت این رسالت خود را به خوبی سرانجام می‌رسانند.

این مسئول یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار متعهد و توانمند را مطالبه گری دانست و ادامه داد: چنانچه خبرنگاران از گام برداشتن در این مسیر خوف کنند، بین مردم و رسانه شکاف عمیق به وجود می‌آِید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم از اصحاب رسانه انتظار دارند که صدای‌شان باشند و در انجام وظایف خود نه افراط کنند، نه تفریط، اظهار کرد: رسانه ها باید مقابل جریان نفوذ و تحریف نیز ایستادگی کنند.

شهسواری ضمن ابراز تاسف از اینکه دو گروه خبرنگاران و علماء همواره از نظر معیشتی در تنگنا هستند، گفت: شیوع ویروس کرونا هم مزید بر علت شد تا مشکلات این قشر بیش از پیش افزایش پیدا کند.

این مسئول رسانه ها را حلقه اتصال مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: با قلم فرسایی و مطالبه گری خبرنگاران، به آرمان‌ها، آرزوها و خواسته‌های آحاد ملت جامه عمل پوشانده می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار