از تلاش خبرنگاران و فعالین فضای مجازی  در عرصه های : ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛  دوره کرونا؛ کمک های مومنانه و ... تشکر می کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۴۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت ۱۷ مردادماه روز خبر نگار پیامی را صادر کردند که متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

"ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ"

 

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

 

سالروز شهادت شهید محمود صارمی که نماد تلاش‌های خستگی‎ناپذیر یک خبرنگار انقلابی است، فرصت مغتنمی‌ است تا مردم شریف و در کنار آنها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند. تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران صبور و متعهدمان در مصاف با جنگ نرم دشمنان، یادآور مقاومت و دلاورمردی‌های سربازان جبهه جنگ‌های نابرابر و سخت است .

اینجانبان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای خبرنگار، توفیقات روزافزون رهروان صدیق بزرگ مردان عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را از خدای بزرگ مسئلت می نماییم. و از تلاش خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستات کوهبنان  در عرصه های : ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛  دوره کرونا؛ کمک های مومنانه و ... تشکر می کنیم.

 

ارسال نظرات