خبرهای داغ:

ازدواج برکات فراوانی را برای جوانان به همراه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ازدواج برکات فراوانی را برای جوانان به همراه دارد.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۰۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان درکلاس ازدواج در بین جوانان گفت: خداوند دوست دارد جوانی را که جوانی خود را صرف طاعت و بندگی می کند.

ایشان تصریح کرد: جوانان ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث می شود به گناه عادت نکنند و بعد از گناه به سرعت توبه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: جوان در کنار همسر خود کامل می شود و زن و مردم در کنار هم به آرامش دست پیدا می کنند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی ادامه داد: ازدواج برکات فراوانی دارد و بسیار توصیه شده است و همه ی جوانان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: اخلاق مناسب و محبت یکی از ویژگی هایی است که باید در مرد و زن وجود داشته باشد و این دو اصل باعث دوام زندگی می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: اصالت خانوادگی اصل مهمی است که جوانان در انتخاب همسر باید به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی ادامه داد: هم کفو بودن در عقیده و ظاهر از جمله ویژگی هایی است که در انتخاب همسر بسیار مهم است و جوانان باید همسری را انتخاب کنند که از لحاظ تفکر و ظاهر شبیه به خود باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: جوانان نباید ازدواج خود را به تاخیر بیندازند و باید تلاش کنند تا هر چه زودتر ازوداج کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار