‍ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین؛

کار جهادی باید به یک گفتمان تبدیل شود

لطفی زاده گفت: مطالبه‌گیری باید از مسئولان صورت بگیرد و نقش رسانه‌ها در این بین خطیر است و نوک پیکان رسانه‌ها باید به سمت مسئولان باشد.
کد خبر: ۹۳۶۳۶۹۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ مسلم لطفی‌زاده در ‌مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین با اشاره به رسالت رسانه اظهار کرد: از نگاه تعاریف انقلابی، رسانه متعهد باید آینه تمام‌نما از واقعیت‌های موجود جامعه در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و مطالبه‌گر امین در نزد مسئولین برای رسیدن به وضع مطلوب باشد.

وی افزود: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی تلاش داریم با برنامه‌ریزی مناسب و کمک مردم بتوانیم در رفع مناطق محروم گام برداریم؛ اقدامات مناسبی در سالیان گذشته در سه دهستان استان از جمله بهره‌برداری از پروژه‌ها انجام شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین مطرح کرد: از جمله رسالت‌های اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ساماندهی روستاها برای حضور پرنشاط و فعال جوانان روستایی است چراکه محرومیت‌های بسیاری را در روستاها شاهد هستیم.

توجه به سلامت و فرهنگ اولویت مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم

لطفی‌زاده اذعان کرد: سعی شده پروژه‌های عمرانی به خوبی اجرا شود؛ در حوزه اشتغال و اقتصاد خانواده نیز فعالیت‌های ارزشمندی انجام شده است تا به واسطه آن، مهاجرت فعال از شهر به روستا صورت بگیرد که البته این شرایط در بعضی این روستاها محقق شده است.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، توجه و انجام فعالیت‌های مربوط به موضوعات اساسی همچون سلامت و حوزه فرهنگ بوده و همواره تلاش کرده‌ایم بسته کاملی از خدمات را به روستائیان عرضه کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: میزان استقبال مردم از حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم و وستاها، رضایت‌بخش بوده و رسانه‌ها هم در انعکاس این ماموریت‌ها نقش داشته‌اند.

لطفی‌زاده گفت: هرچند فعالیت‌های سپاه نیازی به تبلیغ نداشته باشد اما انعکاس این فعالیت‌ها می‌تواند در ترویج رفتارهای جهادی در جامعه موثر باشد.

وی یادآور شد:  باید از مسئولان مطالبه‌گری صورت بگیرد و نقش رسانه‌ها در این بین خطیراست و نوک پیکان رسانه‌ها باید به سمت مسئولان باشد؛ از رسانه‌ها درخواست داریم در ترویج مجموعه فعالیت‌های جهادی در جامعه و مسئولان اهتمام ورزند و کار جهادی به عنوان یک گفتمان تبدیل شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در پوشش اخبار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار