خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو:

تلاش دشمن تسخیر اذهان عمومی برای دستیابی به اهدافش است

تبریز – فرمانده سپاه اسکو گفت: دشمن با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و عملیات روانی تلاش می کند یاس و ناامیدی را در سطوح مختلف جامعه ترویج دهد و با تسخیر ذهن ها موجب تحقق اهداف شوم خود شود.
کد خبر: ۹۳۶۳۷۱۲
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی در دیدار صمیمی با فعالان رسانه ای اسکو افزود: پی از به سر آمدن تاریخ انقضای استعمار نو، امروز شاهد استعمار فرانو هستیم که ضمن تشکیل بسترهای تسخیر فرهنگی، با به کارگیری هنرمندانه رسانه ها در جهت تغییر هویت و تفکر عموم مردم گام برداشته و هدف نهایی خود را تغییر و یا اصلاح رفتارهای غیر همسو با خود می داند.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور، ادامه داد: البته برخی از سوء مدیریت ها و عدم اقدام جهادی و به موقع در حوزه ارتباطات و بخصوص مقوله فضای مجازی که محصول آن تضعیف بستر های رسانه ای داخلی به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور بود را نیز نمی توان نادیده گرفت.

 رضایی بیان کرد: انقلاب اسلامی با همه مظلومیت های خود در عبور از این پیچ تاریخی نیز با توکل به خداوند،  سرلوحه قرار دادن فرمایشات امامین انقلاب، حمایت آحاد ملت و هوشیاری اصحاب رسانه در مقابل توطئه های دشمنان موفق خواهد بود، هرچند انواع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و بویژه مسائل مربوط به کرونا موجب تولید زحمت برای مردم صبور و شریف شده است.

 فرمانده سپاه اسکو ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان اسکو دارای منصف ترین و فعال ترین خبرنگاران است و قطعا تکریم های صورت گرفته در شان مجاهدت های فعالان رسانه ای نیست چراکه بخش مهمی از اعتلای فرهنگی جامعه مرهون زحمات شبانه روزی و قلم های این قشر است.

ارسال نظرات