خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین؛

برگزاری ویژه برنامه های دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان قزوین

حجت الاسلام کریمی از برگزاری ویژه برنامه های دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۸۶۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام مرتضی کریمی در مراسم سیاهپوشان امامزاده حسین(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: آئین سیاهپوشان و تعویض پرچم عزای حسینی بر فراز گنبد آستان مقدس امامزاده حسین(ع) در شهرستان قزوین انجام شد و همزمان در سایر امامزاده های شهرستان نیز مراسم سیاهپوشان آستان مقدس امامزاده ها با شور و نشاط حسینی و با رعایت تمامی پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی انجام شد.

وی افزود: برنامه های مختلف در قالب بحث بصیرت عاشورایی در تمامی امامزادگان استان قزوین به همت هیات امنا و محبان حضرت سید الشهدا (ع) از امشب با اقامه اذان برای سرور و سالار شهیدان آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: ویژه برنامه هایی همانند مراسم رد پای سه ساله دردانه امام حسین(ع) و نیز مراسم شیرخوارگان حسینی و بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) در تمامی بقاع متبرکه استان قزوین و همچنین در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) را خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه هایی که در شب های ماه محرم الحرام در آستان مقدس امامزادگان در سطح استان برگزار خواهد شد گفت: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با همت همکاران در اداره اوقاف و امنای پای کار و مردم شهید پرور و محب امام حسین(ع) به یاری خداوند متعال انجام خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از دلسوختگان حسینی برای حضور در این مراسمات گفت: امیدواریم بتوانیم شعائر حسینی را به نحو احسن به انجام برسانیم.

انتهای پیام/1004

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار