اتصال روستای بزرگ قمصر به شبکه آب شهری؛ آرزوی دیرینه ای که محقق شد

مدیر امور آبفای کهریزک گفت: با اختصاص آب از شبکه توزیع آب شهرستان ری و اجرای خط انتقال از باقرشهر، مردم روستای قمصر از آب آشامیدنی با کیفیت تهران برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۳۶۳۹۳۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

مسلم سلطانیان مدیر امور آبفای کهریزک با اشاره به اجرای پروژه انتقال آب به روستای بزرگ قمصر گفت: با اختصاص آب از شبکه توزیع آب شهرستان ری و اجرای خط انتقال از باقرشهر، آرزوی دیرینه مردم روستای 16 هزار نفری قمصر در برخورداری از آب آشامیدنی با کیفیت تهران محقق شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه عمرانی، 2 هزار و 180 مترلوله گذاری انجام شده است افزود: این پروژه به دلیل مشکلات موجود در خط انتقال از باقرشهر به قمصر با وجود خطوط گاز، مخابرات و نفت در مسیر در حدود یک ماه و نیم به طول انجامید اما در نهایت آب با کیفیت و کمیت مناسب به مردم این روستا رسید.

 مدیر امور آبفای باقرشهر در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر برحسب نیاز جمعیت 16 هزار نفری قمصر از 20 تا 50 لیتر بر ثانیه انتقال آب صورت می‌گیرد و مردم این روستا از شرایط آب‌رسانی مطلوبی برخوردار هستند.تأکید کرد: آب ورودی به روستای قمصر بر اساس نیاز اهالی تأمین می‌شود و در صورت افرایش یا کاهش مصرف،میزان آب،  ورودی نیز تغییر می‌کند.

سلطانیان در پایان هزینه اجرای این طرح توسعه شبکه را 30میلیارد ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: به یاری خداوند  از این پس مشکلات پیشین در زمینه قطعی یا افت فشار آب در زمان های اوج مصرف به ویژه در فصل گرم سال که موجب نارضایتی اهالی شده بود را در روستای قمصر شاهد نخواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار