آیین برافراشتن بودن پرچم عزای اباعبدالله الحسین در دانشگاه آزاد واحد زاهدان

زاهدان/ آیین برافراشتن پرچم عزای اباعبدالله الحسین در دانشگاه آزاد واحد زاهدان به همت روابط عمومی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۹۷۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیین برافراشتن پرچم عزای اباعبدالله الحسین در دانشگاه آزاد واحد زاهدان به همت روابط عمومی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از کارکنان و اساتید برگزار شد.

شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای گمنام با ذکر فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و اسلام خاص به محضر حضرت اباعبدالله حسین(ع) با راه اندازی دسته سینه زنی و مداحی توسط مداح اهل بیت به سمت محل برافراشته شدن پرچم در این دانشگاه دسته عزاداری تشکیل دادند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین رضا موحدی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با ذکر مصیبت به بیان روایتی پیرامون قیام عاشورا پرداخت.

همچنین در این مراسم دکتر سلطانعلی میر، دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان آغاز ماه محرم را به کارکنان و اساتید دانشگاه تسلیت گفت و بیان کرد: مراسم سوگواری دهه محرم با رعایت همه جوانب بهداشتی با شکوه برگزار گردد.

شایان ذکر است که در واحد زاهدان همه ساله با تصویب شورای فرهنگی و حمایت رئیس دانشگاه در مراسم عزای حسینی در دهه اول محرم برگزار می شود که در این سال نیز مقرر شد مراسم دهه اول محرم در دو وقت صبح و شب با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هم بصورت مجازی و هم در فضای باز برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار