سردار سلیمانی:

رعایت پروتکل های بهداشتی باید بهتر و کاملتر انجام شود/ آماده خدمت رسانی به مردم هستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج آماده خدمت رسانی به مردم در تمام عرصه هاست؛ البته با کمک رسانه ها باید تلاش کنیم تا رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر و کاملتر انجام شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۲۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در جهت ارتقاء سطح طرح شهید سلیمانی، جلسه مشترک سپاه، بسیج و وزارت بهداشت با حضور سردار حسین سلامی، سردار غلامرضا سلیمانی و وزیر بهداشت، به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه های استانی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.


رعایت پروتکل های بهداشتی باید  بهتر و کاملتر انجام شود/ آماده خدمت رسانی به مردم هستیم

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: پیک پنجم شرایط سختی را رقم زده است، به همین دلیل بسیج در کنار سپاه به میدان آمده است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در طرح شهید سلیمانی در سال گذشته گفت: در طرح شهید سلیمانی توانستیم موفقیت های بسیار خوبی بدست بیاوریم ، البته این طرح ادامه داشت، اما بنا بر شرایط و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای انسجام و تلاش بیشتر نیرو های مسلح، بنا شد طرح شهید سلیمانی با دقت بیشتری اجرایی شود.

رییس سازمان بسیج گفت: تمرکز ما در این طرح پیشگیری است. تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم، بر همین اساس باید شرایط افزایش تست و بیماریابی را فراهم کنیم.

سردار سلیمانی قرنطینه هوشمند و ممانعت از چرخش بیماران در جامعه را یکی دیگر از اولویت ها دانست و گفت: باید با فراهم آوردن امکانات، شرایطی را فراهم کنیم تا بیماران کمتر در جامعه تردد داشته باشند. حمایت از بیماران نیازمند یکی دیگر از برنامه های ماست و بنا داریم این کمک رسانی را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بسیج ۱۳۰ مرکز واکسیناسیون فعال دارد و در کنار آن در ۲۰۰ مرکز نیز کمک می کند. خوشبختانه بسیج آمادگی بسیار خوبی برای انجام قرنطینه دارد و همچنین برای بحث قرنطینه میتواند مراکز کوچک را فراهم کند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج آماده خدمت رسانی به مردم در تمام عرصه هاست؛ البته با کمک رسانه ها باید تلاش کنیم تا رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر و کاملتر انجام شود.

ارسال نظرات