توسط فرمانده کل سپاه صورت گرفت:

اعطای درجه سرتیپی و نشان رشادت به سردار شهید «رمضانعلی صحرایی»+عکس

ساری- طی مراسمی در ستاد فرماندهی کل سپاه،درجه سرتیپی و نشان رشادت به سردار شهید «رمضانعلی صحرایی» اعطا شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۷۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
اعطای درجه سرتیپی و نشان رشادت به سردار شهید «رمضانعلی صحرایی»
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، طی مراسمی در ستاد فرماندهی کل سپاه، حکم درجه سرتیپ پاسدار شهید رمضانعلی صحرایی تایید شده از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ابلاغیِ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  از سوی سردار سرلشگر پاسدار سلامی به خانواده معزز این شهید اعطا شد.
 
 اعطای درجه سرتیپی و نشان رشادت به سردار شهید «رمضانعلی صحرایی»
 
فرمانده سپاه در آیین اعطای درجه ۱۸ و نیز لوح رشادت سردار شهید صحرایی، ضمن خوشامدگویی به خانواده سردار شهید صحرایی، یاد و خاطره این شهید خطه شمال و فرمانده باسابقه‌ی لشگر ۲۵ کربلا راگرامی داشت و بر تداوم راه این شهید و شهدای انقلاب و دفاع مقدس تا سرحد شهادت تاکید کرد.
 
وی افزود:غیر از شخصیت فردی، دو عنصر «نقش فرماندهی» و «درجه» از جمله موارد تاثیرگزار در تولید سرمایه اجتماعی سپاه است که ضرورت دارد، آحاد فرماندهان به شکل دقیق و ظریف، از این عناصر صیانت نمایند. 

لازم به ذکر است،سردار شهید صحرایی، فرمانده تیپ ۲ لشکر ۲۵ کربلا در سال‌های دفاع مقدس و از جانبازان هفتاد درصد، در تاریخ ۱۷ آبان ۹۹ پس از تحمل جراحات ناشی از جنگ، دعوت حق را لبیک گفت و در گلزار شهدای تکیه امام خمینی (ره) شهر رستم کلا به خاک سپرده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار