خبرهای داغ:

کمک گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شاهرود به کادر درمان

شاهرود_در راستای کمک به کادر درمان، گروه‌های جهادی ثقلین و ام ابیهای شاهرود با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) به یاری کادر درمان شتافتند.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۹۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
کمک گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شاهرود به کادر درمانبه گزارش خبرنگار بسیج، مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به پیک پنجم کرونا و نیاز کادر درمان این شهرستان به پشتیبانی، اظهار کرد: طی هماهنگی انجام‌شده با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود و بیمارستان امام حسین (ع)، نیرو‌های جهادی به کمک کادر درمان شتافتند.
سیدحسین میرکریمی افزود: گروه‌های جهادی ثقلین و ام ابی‌ها با پشتیبانی بسیج سازندگی شاهرود در بیمارستان امام حسین (ع) که مرکز بستری بیماران مبتلا به کرونا است، سازماندهی شده و به کادر درمان کمک می‌کنند.
او ادامه داد: این گروه‌های جهادی در بخش آشپزخانه و خدمات بیمارستان به‌کارگیری شده‌اند و به کادر درمان در راستای ارائه خدمات به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند تا باری از دوش این جهادگران عرصه سلامت بردارند.
مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه این گروه‌های جهادی از ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر درمان حضور داشتند، گفت: در موج‌های مختلف کرونا و بنا به نیاز کادر درمان، گروه‌های جهادی بسیج به کمک کادر درمان شتافته‌اند و این حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار