خبرهای داغ:

جلسه پیرامون سخنان مقام معظم رهبری درباره کرونا در سپاه نجف آباد

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و اعضاء شورای معاونین، جلسه پیرامون سخنان مقام معظم رهبری درباره کرونا در سپاه نجف آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۰۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و اعضاء شورای معاونین ، جلسه پیرامون مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص بیماری کرونا در سپاه نجف آباد برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار حجت اله صفرپور، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، در این جلسه ضمن بیان مطالبات اخیر فرمانده کل قوا خطاب به سپاه و بسیج در خصوص مهار بیماری کرونا، به تشریح وظایف آنی هر کدام ازمعاونت ها و حوزه های مقاومت در این راستا پرداختند.

ایشان به راه اندازی مجدد قرارگاه های شهید سلیمانی با قدرت بیشتر تاکید نموده و از فرماندهان حوزه های مقاومت خواستند از تمام ظرفیت های موجود در منطقه خود در راستای  مهار بیماری کرونا استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، در بخشی دیگر از سخنان خود به وظایف قرارگاه  های شهید سلیمانی در محله ها اشاره کرده و آن را حول چهار محور آموزش، غربالگری و بیماریابی، کمک مومنانه و نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی تقسیم نمودند و از اعضاء قرارگاه ها خواستند تا به صورت دائم به اجرا موارد خواسته شده بپردازند تا هر چه زودتر و با همکاری مردم شاهد کاهش و متوقف شدن روند گسترش بیماری کرونا باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار