خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان خبر داد

برگزاری اردوی ۱۰ روزه طرح هجرت ۳ بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان

همدان-فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان از برگزاری اردوی ۱۰ روزه طرح هجرت ۳ بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۳۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
برگزاری اردوی ۱۰ روزه طرح هجرت ۳ بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدانمرضیه نعمتی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم، اظهار کرد: این سخن رهبر انقلاب اسلامی به‌وضوح اهمیت و جایگاه کار جهادی را در انقلاب اسلامی مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب نشانگر واقعیت روشنی است و ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم، افزود: ما هرجا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان با بیان اینکه امسال هم اردو‌های طرح هجرت ۳ بسیج دانش‌آموزی همچون سنوات گذشته در استان اجرا می‌شود، عنوان کرد: با توجه به پیک پنجم ویروس کرونا این اردو با تعداد نفرات محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این اردو در یکی از مناطق محروم شهر همدان به مدت ۱۰ روز اجرا خواهد شد، گفت: علاوه بر عرصه‌های کاری که دانش‌آموزان اقدام به مرمت و زیباسازی مدارس می‌کنند برنامه‌های فرهنگی هم برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

نعمتی هدف این طرح را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: این طرح علاوه بر اینکه کار خداپسندانه‌ای است موجب تقویت روحیه جهادگری در دانش‌آموزان هم می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات