نیکشهر/ سرهنگ پاسدارحسین فروغی گفت:اجرای رزمایش مومنانه با هدف مواسات و همدلی با نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در جامعه اقدامی است که از سال گذشته آغاز شده و تا ریشه کنی این ویروس تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۱۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

سرهنگ پاسدار حسین فروغی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) با اشاره به این مطلب که کمک به محرومین و نیازمندان زمان و مناسبت نمی شناسد گفت: به منظور حل و گره گشایی بخشی از ‏مشکلات عشایر در مناطق صعب العبور در بخش بنت از شهرستان نیکشهر رزمایش کمک مومنانه اجرا شد. 
 
مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که ائمه اطهار همه زندگی خود را وقف حل مشکلات مردم کرده بودند و با کمک به محرومین و نیازمندان در جامعه تلاش داشتند تا به محرومین خدمت رسانی کنند، افزود: مسئولان در جامعه امروزی باید ائمه را سرلوحه کار خود قرار دهند و در هر شرایط و عرصه ای حامی محرومین و نیازمندان باشند.
 
این مسئول ماه محرم و صفر را به عنوان فرصتی ارزشمند برای دستگیری از نیازمندان برشمرد و ادامه داد: با توجه به این که یکی از مهمترین ویژگی های اخلاقی و رفتاری سیدالشهدا کمک به فقرا و دستگیری از آنها بوده است، امروز بسیج و سپاه رسالت و وظیفه خود میداند که در این مسیر بیش از پیش گام بردارد.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا که شرایط بد اقتصادی و معیشتی را برای مردم استان رقم زده است، بسیج و سپاه به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در این راستا اقدامات ارزشمند و مفیدی را اجرا کرده است.
 
فروغی بیان کرد: اجرای رزمایش مومنانه با هدف مواسات و همدلی با نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در جامعه اقدامی است که از سال گذشته آغاز شده و تا ریشه کنی این ویروس تداوم خواهد داشت.
 
مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان تصریح کرد: به همین منظور در ادمه رزمایش کمک های مومنانه و به مناسبت ماه محرم و همچنین نهضت امید آفرینی، تعداد 100 کیسه آرد توسط ‏سازمان بسیج عشایری سیستان و بلوچستان تهیه و با همکاری حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید باقری«بنت» بین نیازمندان ‏عشایری در مناطق مختلف توزیع شد.‏

وی بیان کرد:به علت صعب العبور بودن راه کیسه‌های آرد توسط موتورسیکلت و چهارپایان تا محل سکونت عشایر حمل و بین خانواده نیازمند و ‏آسیب دیده از کرونا در مناطق  محروم شهرستان نیکشهر توزیع شد.‏

ارسال نظرات