خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر استان که نیاز بوده و مردم نیازمند کمک هستند حضور داشته و این امر را مأموریت، تعهد و اعتقاد خود می داند.
کد خبر: ۹۳۶۴۶۵۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

سپاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار شالیکار فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه در مراسم استقبال دومین کاروان کادر درمان بهداری نیروی زمینی سپاه در استان گلستان اظهار داشت: یکی از مجموعه هایی که در خصوص کمک به مردم و کادر درمان جهت کنترل شیوع ویروس کرونا وارد عمل شد بهداری نیروی زمینی سپاه می باشد و از زحمات سپاه نینوا استان گلستان و سایر مسئولین استانی جهت برطرف شدن دغدغه های مردم کمال تشکر را دارم.

وی گفت: قبل از فرمان فرمانده کل قوا به نیروهای مسلح، نیروی زمینی سپاه کاروان 50 نفره از پزشکان و پرستاران به همراه 32 تخت بیمارستانی را جهت کمک به مردم و کادر درمان به شهرستان گنبد اعزام کرد. همچنین یک مجموعه حدود 100 نفری از مجموعه یگان های نیروی زمینی سپاه  شامل یگان زرهی، تیپ جوادالائمه(ع)، تیپ مخصوص میرزا کوچک خان و مجموعه سپاه استان به منظور کمک به بیمارستان ها، مراکز درمانی و مردم شریف استان گلستان تشکیل شده است.   

شالیکار بیان کرد: یکی از ماموریت های نیروی زمینی سپاه همین موضوع است و در سال گذشته در همین شهرستان یک بیمارستان صحرائی جهت کمک به مردم توسط نیروی زمینی احداث شد؛ در روز های گذشته نیز کاروان سلامت به همراه تجهیزات تخصصی به گنبد اعزام گردید و امروز هم شاهد حضور کاروان سلامت نیروی زمینی سپاه در شهرستان گرگان هستیم و این وظیفه دینی، شرعی و قانونی ما است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر استان که نیاز بوده و مردم نیازمند کمک هستند حضور داشته و این امر را مأموریت، تعهد و اعتقاد خود می داند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها