خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان: شکل گیری شورای پدافند زیستی محلات و روستاها در طرح جدید شهید سلیمانی برای مقابله با پیک پنجم کرونا در سراسر استان انجام می شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۷۲۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

 شکل گیری شورای پدافند زیستی محلات و روستاها در طرح جدید شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جلسه قرارگاه دفاع زیستی امام رضا(ع) سپاه نینوا اظهار داشت: در طرح جدید شهید سلیمانی، سپاه نینوا در سه کارگروه: سازندگی(بسته های کمک مومنانه)کارگروه واکسیناسیون و کارگروه تیم های نظارتی و مراقبتی کار رو خود با سرعت و قدرت بیشتر انجام می دهد.

وی گفت:در این طرح شورای پدافند زیستی محله محور از پایین ترین سطح استان یعنی روستاها و محلات تشکیل می شود که اعضای آن فرمانده پایگاه بسیج، دهیار، شورا، مرکز بهداشت، هیات امنا و روحانی محل می باشند.

ملک شاهکوهی در ادامه افزود: وظایف اصلی این شورا  بیماریابی، قرنطینه خانگی، نظارت، شناسایی خانواده های آسیب دیده، آموزش و طرح واکسیناسیون می باشد. پیشگیری جدی رعایت پروتکل های بهداشتی در محل ها شامل نانوایی ها، سوپرمارکت ها، حمام و مراسمات از مهم ترین وظایف شورای پدافند زیستی روستاها و محلات می باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان بیان کرد: از همه هم وطنان و هم استانی های عزیز تقاضا می کنیم در این طرح مثل همیشه به ما کمک نموده تا از شیوع این ویروس منحوس جلوگیری و شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها