خبرهای داغ:

مدیر موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کرد

مدیر موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۶۴۸۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حسین وفاکار با مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در راستای توسعه دامنه همکاری‌ها دیدار کرد.

وی در این دیدار بر لزوم تلاش دوسویه برای ارتقای کمی و کیفی خدمات آموزشی در استان تاکید کرد و ادامه داد: مدارس راهیان کوثر استان با فراهم آوردن محیط امن و مناسب برای آموزش و تربیت، به کارگیری کادر آموزشی متعهد و توانمند در راستای عمل به رسالت خود گام برمی‌دارند.

این مسئول ضمن ابراز تاسف از اینکه شیوع ویروس کرونا برنامه‌های آموزشی و فوق برنامه را تحت تاثیر قرار داده است، برای برقراری شرایط عادی در استان و بازگشت سلامتی ابراز امیدواری کرد و گفت: علی رغم شرایط خاصی که به وجود آمده است آموزش را تعطیل نکرده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر لزوم هم افزایی بین این اداره کل و موسسه راهیان کوثر استان تاکید کرد و بیان داشت: در صورت تعامل و همکاری می‌توان علی رغم شیوع کرونا، اقدامات ارزشمندی را در راستای تعلیم و تربیت نسل جدید انجام داد.

منافی مدارس راهیان کوثر را یک ظرفیت ارزشمند در سراسر استان دانست و اظهار کرد: این مجموعه را نه‌تنها رقیب و مخل در امر آموزش نمی‌دانیم بلکه آن را کمک حال خودمان نیز قلمداد می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار