خبرهای داغ:
مسئول دهستان میشه پاره کلیبر در گفت و گو با بسیج:

10 گروه جهادی در سیل کلیبر به یاری مردم و مسئولان شتافتند

تبریز- مسئول دهستان میشه پاره کلیبر گفت: 10 گروه جهادی در سیل کلیبر با حضور در بیش از 10 زوستای این شهرستان در گروه های 9 تا 12 نفری به یاری مردم و مسئولان شتافتند.
کد خبر: ۹۳۶۴۸۱۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

داود محمدپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این گروه های جهادی از همان آغاز وقوع سیل به باز کردن معابر روستایی، لایروبی کانال ها و پاکسازی مساجد و منازل مردم پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین این گروه های جهادی به انتقال مردم به سکونت گاه های امن که بیشتر خانه اقوام روستائیان بود اقدام کردند تا مردم در جاهایی که دور از مسیر سیل و آبگرفتگی است اسکان یابند.

محمدپور اضافه کرد: گروه های جهادی با کمک خیرین مواد غذایی و آب معدنی بین روسائیان آسیب دیده از سیل توزیع کردند تا نیازهای معیشتی آن ها را نیز برطرف کنند.

10 گروه جهادی در سیل کلیبر به یاری مردم و مسئولان شتافتند

وی با بیان اینکه سیل به راه های روستایی آسیب جدی زده و مخزن ها و لوله های آب شرب مردم بیشتر آسیب دیدند، اظهارداشت: گروه های جهادی با پشتیبانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی تلاش دارند با پاکسازی و باز کردن معابر در نخستین وهله راه و پل روستاها را درست و آب شرب روستاها را تامین کنند.

محمدپور کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در سیل اخیر را 450 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: بیشتر این هزیته ها برای کمک به معیشت و اجاره ماشین آلات سنگین جهت پاکسازی راه ها صرف شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها