بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در اقدامی نمادین، تابلو‌هایی منقش به تصاویر ملوانان اسیر شده انگلیسی به دست سپاه و محاکمه اعضا حزب توده در ابتدای انقلاب را به ترتیب به سفارت‌های انگلستان و روسیه در تهران اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۶۴۹۶۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

 به گزارش  خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در اقدامی نمادین، تابلو‌هایی منقش به تصاویر ملوانان اسیر شده انگلیسی به دست سپاه پاسداران و محاکمه اعضا حزب توده در ابتدای انقلاب را به ترتیب به سفارت‌های انگلستان و روسیه در تهران اهدا کرد.

 

اقدام نمادین دانشجویان بسیجی/ اهدای تابلوی ملوانان دستیگرشده انگلیسی به سفارت بریتانیا

گفتنی است طی روزهای اخیر، انتشار تصویری حاوی عکس یادگاری سفرای انگلستان و روسیه در تهران، با همان شمایل عکس یادگاری روسای جمهور سه کشور انگلستان، آمریکا و روسیه در خلال جنگ جهانی دوم در کنفرانس تهران، واکنش افکار عمومی را در داخل کشور برانگیخت.

حسین زیارتی، عضو شورای واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: همه دنیا باید بدانند که عزت و استقلال ایران اسلامی قابل خدشه نبوده و هرگونه بی احترامی به این سرزمین بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: دولت های روسیه و انگلستان باید در قبال رفتار نسنجیده سفرای‌شان، ضمن عذرخواهی رسمی از دولت و ملت شریف ایران؛ تاریخچه نتیجه تقابلات خود با جمهوری اسلامی را همواره در ذهن خود مرور کنند.

ارسال نظرات