نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه کنگره هشت هزار شهید گرانقدر گیلان، گفت: در برگزاری کنگره به کسانی در این حوزه مسئولیت دهید که جنگ را لمس کرده و در این حوزه باورمند باشند.
کد خبر: ۹۳۶۴۹۷۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در نشست کنگره هشت هزار شهید استان گیلان، با بیان اینکه این کنگره فاخر است، اظهار کرد: کنگره هشت هزار شهید گیلان یکی از برنامه‌های ارزشمند و بی نظیر استان گیلان است که ثمرات گوهرباری برای گیلانیان دارد.

وی با اشاره به دستاورد‌های مهم برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان، افزود: تبیین، اندیشه و انتقال دستاورد‌ها و میراث ارزشمند دفاع مقدس به نسل‌های آینده از مهم‌ترین اهداف این کنگره است

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه احیای ارزش‌های ملی و مذهبی ریشه در تاریخ ایران اسلامی و بشر دارد، گفت: مردم دنیا اسطوره‌ها و نماد‌های ملی خود را پاس نگه می‌دارند و بر ما وظیفه و تکلیف است تا فرهنگ، منش و روش شهدا را زنده نگه داریم.

آیت الله فلاحتی با تصریح بر اینکه مردم را متذکر ایام الله کنید، بیان کرد: در ایام الله، خداوند برکات و نعمات خود را در جامعه افزون می‌کند می‌بایست این ایام را احیا کنیم و به دیگران متذکر شویم.

وی با اشاره به نگاه ویژه امامین انقلاب نسبت به شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها، افزود: در اکثر صحبت‌های امامین انقلاب یاد و خاطره شهدا و ایثارگران مورد تاکید بوده و زنده است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهدا با خونشان اسلام را زنده کردند، تاکید کرد: باید با جان و دل در زنده نگه داشتن یاد و خاطرشان در میدان باشیم.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر تولید محتوا در بخش‌های مختلف زندگی نامه‌های شهدا، بیان کرد: در تولید محتوای زندگی نامه شهدا، ایثارگران و خانواده این عزیزان کوشش فراوان شود.

وی اضافه کرد: از فیلم، کتاب و شعر گرفته تا فعالیت‌های رسانه‌ای می‌بایست در بخش شهدا و ایثارگران به جد تلاش شود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه کنگره هشت هزار شهید گرانقدر گیلان، گفت: در برگزاری کنگره به کسانی در این حوزه مسئولیت دهید که جنگ را لمس کرده و در این حوزه باورمند باشند.

فلاحتی با تصریح بر اینکه اسطوره‌ها را به صورت واقعیت بیان کنید نه افسانه‌ای، تاکید کرد: برای حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی از هیچ کوششی دریغ نکنید.

وی خاطرنشان کرد: زیربنای این حرکت بزرگ را محکم کنید و حرکت خود را با زیربنایی فوق قوی آغاز کنید.
ارسال نظرات