خبرهای داغ:
دادستان قزوین؛

برای کاهش ورودی بیماران به بیمارستان ها، نیازمند همکاری همگانی هستیم

دادستان قزوین گفت: همه باید کمک کنیم تا با همکاری رسانه ها میزان ورودی بیمار به بیمارستانها کاهش یابد در غیر این صورت امکانات استان جوابگوی نیازها نخواهد بود.
کد خبر: ۹۳۶۴۹۸۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد قاسمی در نشست ستاد کرونا استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: به نظر می رسد علیرغم مصوباتی که می تواند به کاهش مشکلات کمک کند، اما در اجرا ضعف هایی وجود دارد و دستاوردها قابل قبول نیست.

وی افزود: امروز شرایط کادر درمانی بسیار سخت شده و روزهای دشواری را سپری می کنند و اگر قرار باشد برخی رسانه ها نیز موج جدیدی ایجاد کنند و خدمات ارائه شده زیر سوال برده شود و این بی انصافی است.

دادستان مرکز استان در ادامه بیان داشت: بی تفاوتی و عدم رعایت پروتکل ها نشان می دهد هنوز بسیاری از شهروندان به عمق فاجعه پی نبرده‌اند و تا زمانی که یک نفر از بستگان خود را در شرایط ابتلا نبینند احساس خطر نمی کنند.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: رسالت همه اجرای دقیق مصوبات ستاد است و باید نظارت و کنترل ها بیشتر شود تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

قاسمی در ادامه از انعکاس برخی مشکلات درمانی در شرایط کنونی توسط رسانه ها انتقاد کرد و یادآورشد: امروز وقت متهم کردن یکدیگر نیست و اگر مشکل و یا کمبودی در بخش درمانی دیده می شود؛ که همه هم قبول دارند، نباید با جنجال رسانه ای روبرو شود و دشمنان از آن سوء استفاده کنند.

دادستان قزوین تاکید کرد: همه دستگاه ها و نهادها در کنار دانشگاه علوم پزشکی تلاششان بر این است تا ویروس کرونا مهار شود، هر چند یک سری نارسایی ها و کمبودها هم وجود دارد و ما باید منصفانه قضاوت کنیم و با در نظر گرفتن شرایط غیر عادی و اقدامات انجام شده اگر کمبودی هم مشاهده شد؛ که با بیان آن قابل حل شدن است، آن را به مسئول مربوطه متذکر شویم.

قاسمی گفت: رسانه ها بخوبی پای کار بوده‌اند و اگر برخی هدفشان اصلاح امور است باید از روش های منطقی و اصولی استفاده کنند و اگر هدف تخریب و زیر سوال بردن است، که باید به گونه‌ای دیگر نگاه کرد.

دادستان قزوین اظهارداشت: همه باید کمک کنیم تا با همکاری رسانه ها میزان ورودی بیمار به بیمارستانها کاهش یابد در غیر این صورت امکانات استان جوابگوی نیازها نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با سرعت بخشیدن به تزریق واکسن، بهره گیری از ظرفیت درمانی بخش دولتی و خصوصی، همکاری بیشتر مردم و دعوت به رعایت پروتکل ها از شرایط سخت کنونی با آسیب کمتری عبور کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها