مسئول تربیت بدنی سپاه تبریز:

اجرای برنامه های ورزشی در 290 پایگاه بسیج/ هر پایگاه یک باشگاه ورزشی

مسئول تربیت بدنی سپاه تبریز با اشاره به برنامه های تربیت بدنی این ناحیه از کلان شهر تبریز، گفت: برنامه های ورزشی در 290 پایگاه بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۶۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یاسر نجف زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهم ترین سرمایه بسیج ظرفیت نیروی انسانی است، افزود: بر همین مبنا برنامه های بسیج به صورت پایگاهی و مستعد و امکانات هر پایگاه اجرا می شود.

وی از تدوین سند چشم انداز ورزش بسیج تبریز خبر داد و گفت: در این سند نقاط قوت و ضعف احصا شده و پس از رونمایی، گام نخست اجرای آن با حمایت برخی از مسئولان در راستای ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش سازمانی برای کارکنان سپاه آغاز شده است.

نجف زاده با اشاره به شرایط کرونایی و اجرای برنامه های ورزشی بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و سلامت مردم، به مسابقان فوتسال جام شهید عدالت اکبری اشاره و بیان کرد: در این مسابقات 200 تیم شرکت داشتند که تلاش داریم در حین این برنامه ها استعدادیابی نیز صورت گیرد.

وی همچنین به فعالیت باشگاه مقاومت سپاه تبریز در طول یک سال و نیم گذشته نیز اشاره کرد و ادامه داد: خروجی مسابقات و برتامه های استعدادیابی برای فعالیت این باشگاه است که تلاش می شود به صورت هدفمند و به دور از برنامه های جزیزه ای برای تربیت نیروهای ورزشی فعالیت کند.

نجف زاده همچنین فضای فرهنگی حاکم بر باشگاه را منش پهلوانی و اخلاقی خواند و خاطرنشان کرد: مدیران و مربیان ورزشی باشگاه ها از افراد متخصص و تحصیل کرده ورزشی هستند.

وی همچنین از افتتاح آکادمی هنرهای رزمی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: عنوان پایگاه قهرمانی برای ورزش های مختلف مدنظر بوده و آکادمی فوتسال نیز به عنوان پایلوت ورزشی برای تربیت نیروی انسانی متخصص و با اخلاق در حال فعالیت است.

نجف زاده اضافه کرد: در خصوص آموزش و اوقات فراغت نیز هر پایگاه به عنوان یک باشگاه ورزشی فعالیت دارد تا افراد مستعد را شناسایی و سازماندهی کند و امکانات سخت افزاری نیز بر اساس موقعیت محلی آن ها موجود است.

ارسال نظرات