میدان داری بیش از هزار بسیجی در راستای مقابله با کرونا

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۶۳۲ نفر از بسیجیان استان برای مقابله با بیماری کووید-۱۹، وارد میدان شدند.
کد خبر: ۹۳۶۵۱۷۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

مهین غفاری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یک هزار و ۶۳۲ نفر بسیجیان برای مقابله با کرونا، پس از کسب آموزش‌های لازم توسط مراکز بهداشت شهرستان‌ها در قالب گروه‌های مختلف وارد میدان شدند.

او افزود: فراخوان، سازماندهی و آموزش نیرو‌های داوطلب جهت همکاری با تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی از اهم فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در راستای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.غفاری اضافه کرد: در مرحله بعدی که بحث گسترش پایگاه‌های واکسیناسیون بود ضمن فراخوان، سازماندهی و هماهنگی لازم جهت آموزش نیرو‌های داوطلب از بین بسیجیان دانشگاه‌ها و نیرو‌های داوطلب به صورت شیفت بندی در شهرستان‌ها با پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون همکاری دارند.

او تصریح کرد: بعد از ضرورت ایجاد بیمارستان صحرایی بخش ناچیزی از تجیهزات که در بضاعت سازمان بسیج جامعه پزشکی بود را در اختیار همکارانمان قرار دادیم و همچنین با فراخوانی که از بسیجیان داوطلب شد با شیفت بندی توانستیم باری را که ماه هاست بر دوش پرسنل و کادر درمان بیمارستان‌ها در استان قرار گرفته برداریم.

غفاری اظهار داشت: با هماهنگی بسیار خوبی که بین دانشگاه و مراکز بهداشت شهرستان‌ها وجود دارد با اعزام گروه‌ها به مناطق عشایری و سخت گذر استان، توانستیم خدمات بهداشتی و درمانی را به صورت رایگان با اعتباراتی که سازمان بسیج در اختیار ما قرار می‌دهد به مردم ساکن مناطق صعب العبور ارائه نماییم.

او ادامه داد: با توجه به تشدید نظارت‌ها و محدودیت‌ها در استان، این فراخوانی مجدد تکرار خواهد شد و امیدواریم با تعامل خوبی که بین مجموعه سازمان‌ها وجود دارد، مصداق زیبایی از هماهنگی و همدلی بین بخشی را در استان ایجاد کنیم.

ارسال نظرات