خبرهای داغ:
اسدآباد-جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امروز وظیفه و تکلیف همه مردم و به خصوص بسیجیان عزیز است که با تمام توان خود در عرصه امر به معروف و نهی از منكر حضور فعال داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۶۵۱۷۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

حضور فعال در عرصه امر به معروف وظیفه همگانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی برنامه‌ها و مسائل اولویت‌دار شهرستان اسدآباد در هفته اول محرم و دهه امربه معروف و نهی از منكر با حضور رئیس دادگستری، جانشین فرمانده سپاه، مدیر اجتماعی ناحیه، مدیر کانون حقوقدانان و گروه‌های تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات سپاه ناحیه اسدآباد برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در این جلسه اظهار داشت: موضوع امر به معروف و نهی از منكر منحصر به یک دهه نبوده بلکه باید در طول سال به آن پرداخت.

سرهنگ اسماعیل ششیکانی افزود: امروز وظیفه و تکلیف همه مردم و به خصوص بسیجیان عزیز است که با تمام توان خود در این عرصه حضور فعال داشته باشند.

وی در ادامه اهم برنامه‌ها اجرایی در سطح شهرستان را استفاده از گروه‌های امربه معروف و نهی از منكر برای تذکر لسانی در خصوص استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی، تذکر به عموم مردم در خصوص صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب و برق و سوق دادن نذورات مردمی و هیئت‌های مذهبی به سمت رزمایش کمک‌های مومنانه عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات