به همت سپاه ناحیه ایلام برگزار شد؛

برگزاری مراسم احلی من العسل با حضور بسیجیان شهرستان ایلام

مراسم احلی من العسل در هیئت نوجوانان حضرت قاسم بن الحسن شهرستان ایلام با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام،فرمانده محترم سپاه ناحیه ایلام و جمعی از نوجوانان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۲۱۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم احلی من العسل در هیئت نوجوانان حضرت قاسم بن الحسن پایگاه محرم شهرستان ایلام با حضور سردار کریمیان جانشین محترم سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام، جناب سرهنگ الفتی فرمانده محترم سپاه ناحیه ایلام و جمعی از نوجوانان بسیجی برگزار شد.

 در این مراسم نوجوانان پرچم عزای امام حسین علیه السلام را در پیاده رو آیت الله طالقانی شهر ایلام به دوش کشیدند و نوای عزا را در مرکز شهر ایلام سر دادند. همچنین پس از آن در مسجد جامع شهر ایلام نوجوانان بسیجی با رجز و مداحی پیروی از مسیر حضرت قاسم (ع) را بیان کردند.

 سردار کریمیان در این مراسم خطاب به نوجوانان هیئت گفت:مسیری که شما عزیزان در پیش گرفتید مسیریست که انتهایش به سعادت در دنیا و آخرت می رسد. با اینکه سن کمی دارید اما اهداف بزرگی در سر دارید که این مایه مسرت و امیدواری و مایه ی ترس دشمنان ایران اسلامی است.

 وی در ادامه توضیحاتی در مورد فرهنگ ایثار و شهادت داد و همچنین خاطراتی از رزمندگان نوجوان دفاع مقدس را بیان کرد.

 ایشان از نوجوانان هیئت خواست که مسیری که در آن پا گزاشته اند را به خوبی به سرانجام برسانند و دعا کرد که ان شاءالله همه بتوانیم از سربازان مخلص صاحب الزمان عج باشیم.

 در پایان سردار کریمیان و جناب سرهنگ الفتی نماز مغرب و عشا را در میان نوجوانان اقامه کردند.

                                                                               
ارسال نظرات