مسئول بسیج کارخانجات سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج خبر داد

اجرای دو طرح سازمان بسیج کارگری برای تحقق شعار سال

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا از دو طرح شهید کریمی و شهید برونسی برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: طرح شهید کریمی رفع موانع تولید را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۹۳۶۵۲۲۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا از کارخانه نساجی مازندران، بازدید کرد. فرمانده سپاه کربلا در این بازدید که با حضور حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و در راستای حمایت ها، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی در عرصه تولید برگزار شد، ضمن نشست صمیمی با مدیرعامل این شرکت قدیمی کشور از بخش‌های مختلف این کارخانه دوباره احیاشده و حالا فعال و موفق در حوزه تولید با اراده و باور‌های "ما می‌توانیم"، بازدید و از مدیرعامل توانمند و مجموعه کارگران پر تلاش و متعهد آن قدردانی به عمل آورد.
 
سید جواد حسینیان در حاشیه این بازدید، در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری،ضمن تسلیت ایام  سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اشاره به هدایت های سپاه کربلا و برنامه ریزی  سازمان بسیج کارگران استان، گفت:در راستای تحقق شعار سال  اقدام به احصای مشکلات کارخانجات و شرکت های دچار اسیب کردیم.
 
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارنجات سپاه کربلا با بیان اینکه امسال تمام مجموعه های تولیدی دچار اسیب شناسایی شدند، افزود: برخی از شرکت ها و کارخانجات تعطیل و در حال تعطیل هم شناسایی شدند و  بازدید میدانی برای بررسی مشکلات صورت گرفت.
 
حسینیان با بیان اینکه پس از احصای مشکلات، برای راه اندازی و احیای کارخانجات با مدیران استانی و ملی جلسات تخصصی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برای رفع موانع تولید حضور برخی از مدیران و مسئولان استانی وکشوری را در دستور کار داریم.
 
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا در ادامه از دو طرح شهید کریمی و شهید برونسی برای تحقق شعار سال هم خبر داد و گفت: طرح شهید کریمی رفع موانع تولید را در دستور کار دارد و در جلسات تخصصی برای رفع مشکلات در سازمان بسیج کارگری بررسی و  با حضور مدیران استانی و کشوری تلاش برای رفع موانع تولید تلاش می کنیم.
 
حسینیان ادامه داد: طرح شهید برونسی هم  تولید ،توزیع و مصرف را هدایت کرده تا کارخانجات با قوای بیشتر به مسئله تولید بپردازند ، و از طرفی به مجموعه توزیع هم کمک شده و با مشاوره در حوزه مصرف، بتوانند محصولات را در بازار به دست مصرف کنندگان برسانند.
 
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با تصریح براینکه این سازمان در کنار سایر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی،با جدیت برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در میدان اقتصادی حضوری فعال دارد، خاطرنشان کرد: بازدید میدانی از قدیمی ترین شرکت صنعتی در مازندران کارخانه نساجی که بالغ بر 500 نفر در حال کا رهستند ، صورت گرفت و با همت مدیران استانی و مدیریت این شرکت در کنار مجموعه‌های انقلابی بسیج و سپاه پویا شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها