خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده

بیانیه سپاه فجر استان فارس بمناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

سپاه فجر استان فارس بمناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۵۲۵۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر استان فارس بمناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از خصم درونی و دشمن بیرونی به خاک مقدس ایران اسلامی در سال 1369است . این روز الهی ، زمان مغتنمی است برای مرور رشادت های دوران اسارت، که به تعبیر ولی امر مسلمین؛ حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) "کوتاه شده‌ی قرنهائی است که انسانهای با استعداد را تبدیل کرده است به الماسهای درخشان: آزادگان".

مجاهدان عرصه جهاد و شهادت در دوران اسارت ، همه مفاهیم محصول دنیای مادی امروز را کنار نهاده و درس رادمردی ، استقامت ،ولایت مداری، نشاط معنوی، خدا محوری و اصالت ماندگاری حق و نابودی باطل را برای زدودن همه موانع پیش روی نظام مقدس اسلامی برای رسیدن به تمدن اسلامی به همه ما آموختند .
درس و عبرتی که امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر به آن نیازمندیم . همه تلاش معنوی و انقلابی آزادگان در دوران اسارت ، به ویژه معانی بلند «مقاومت» و «معنویت» سرمایه عظیم کنونی جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است .آزادگانی که خدا را یاری کردند و خدای متعال هم نصرت خود را بر آنان ارزانی داشت و مشاهده گران هم وعده صادق الهی را به نظاره نشستند که به فرموده قرآن کریم : «و لینصرنّ اللّه من ینصره انّ اللّه لقوىّ عزیز» (حج:40)

درود خدا بر همه آزادگان ایران اسلامی؛ سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت آن روز الهی، تبریک و قدردانی از جهاد اکبر تمام آزادگان عزیز ؛ توفیق همگان را در درک موقعیت های سخت گذشته ، حال و چشم انداز آینده ایران اسلامی در گام دوم انقلاب از خدای متعال مسئلت نموده و امیدوار است آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه مردم بزرگ فارس با قدرشناسی، شناخت دقیق و بصیرت عمیق راه درخشان طی شده توسط آزادگان قهرمان را تداوم بخشند . انشاءالله

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار