در جلسه کشوري قرارگاه شهيد سليماني مطرح شد؛

6 مرکز واکسيناسيون جديد در استان سمنان راه اندازي مي شود

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: 6 مرکز واکسيناسيون جديد در استان سمنان راه اندازي مي شود.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۰۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه کشوري قرارگاه شهيد سليماني که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور برگزار شد گفت: در مرحله جديد طرح شهيد سليماني، بيماريابي فعال دنبال مي شود.

او افزود: با همکاري دانشگاه هاي علوم پزشکي استان سمنان تلاش مي کنيم تا به قطع زنجيره کرونا در استان و مديريت بهتر اين بيماري کمک کنيم.

سردار سلامي فرمانده کل سپاه در اين جلسه گفت: خدمت رساني به بيماران کرونايي که در منازل قرنطينه هستند در مرحله جديد طرح شهيد سليماني دنبال مي شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: استفاده از ظرفيت هاي بسيج و گردان ها براي کنترل بيماري کرونا بايد با قدرت دنبال شود.

سردار سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور نیز در اين جلسه گفت: طرح شهيد سليماني متمرکز بر پيشگيري از شيوع کرونا ايجاد شده است و عزم ما بر قطع زنجيره شيوع اين بيماري است.

او افزود: 1000 دستگاه اکسيژن ساز خانگي تامين شده است که در هفته آينده و با برنامه ريزي هاي انجام شده در بين مردم توزيع مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار