خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نراجا:

فروپاشی کشورهای منطقه نتیجه اعتماد به آمریکا است

تبریز- فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فروپاشی کشورهای منطقه نتیجه اعتماد به آمریکا است.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۸۵
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور در آیین سوگواری امام حسین(ع) در تیپ 25 نیرو مخصوص ارتش با اشاره به خصوصیت آزاده طلبی امام حسین (ع)، گفت: عاشورا درس بزرگی برای بشریت دارد و آن حریّت و مقابله با ظلم و ستم بود که در حال حاضر نیز اگر مردم این درس را بیاموزند به هیچ وجه کسی جرات تعارض به آن‌ها را نخواهد داشت.

وی با اشاره به تحولات منطقه، افزود: مسبب اصلی وقایع در کشورهای منطقه، استکبار جهانی است چرا که حمایت‌های پوشالی استکبار جهانی برای تصاحب منابع و سرمایه‌های کشورهای منطقه باعث تضعیف آن کشور و فروپاشی نظام آن خواهد شد.

سرهنگ ستاد دلاور ادامه داد: استکبار جهانی با تاکتیک‌های عملیات روانی، زمینه نارضایتی را ایجاد و از طریق گروهک‌های تروریستی تربیت شده و جیره خوار خود اقدام به فروپاشی کشورها می‌کند.

وی تاکید کرد: سقوط دولت‌ها در منطقه و تسلط کامل گروهک‌های تروریستی در کشورها بار دیگر به همگان ثابت می‌کند که اعتماد به آمریکا منجر به شکست می‌شود و این مساله آیینه عبرتی برای جهانیان خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار