همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

پیام سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام‌رضا(ع)

رزمندگان روح‌الله، به تاسی از سرور و سالار شهیدان و صاحب این ایام، امام‌حسین(ع)، صابران را الگویی بی‌نظیر هستند و سینه‌هایشان فراخ‌تر از اقیانوس‌ها و دریاها بود.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۴۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

متن پیام به شرح ذیل است:
26 مردادماه، سالروز بازگشت اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی، یادآور یکی از شیرین‌ترین خاطرات در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است؛ آنگاه که پرستوهای عاشق پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث و تحمل درد دوری، خود را در خاک مادری یافتند و انتظار و فراغی چندین ساله به وصال رسید.


31 سال قبل، مثل امروز اشک شوق و لبخند شادمانی بی‌نظیرترین لحظات را رقم زدند، خورشید از پس ابر بیرون آمد، صبح امید طلوع کرد و ندای "و بشرالصابرین" طنین‌انداز شد.


رزمندگان روح‌الله، به تاسی از سرور و سالار شهیدان و صاحب این ایام، امام‌حسین(ع)، با مقاومت و صبر و ایمان قوی خود، دشمن را به ستوه آوردند؛ آنان که صابران را الگویی بی‌نظیر هستند و سینه‌هایشان فراخ‌تر از اقیانوس‌ها و دریاها بود.


26 مردادماه، بهترین فرصت برای بازخوانی و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی آزادگان و بهانه‌ای برای تقویت حفظ و نشر ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس است.


آزادگان باید بدانند که درس مقاومت و ایستادگی و ازخودگذشتگی و آزادگی‌شان هیچگاه از حافظه تاریخی ایران سربلند پاک نخواهد شد و رسالت همه ماست که در جهت ترویج و بسط و گسترش این فرهنگ در متن جامعه، از جمله در نسل جوان و نوجوان گام برداریم و تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار