هیرمند/ حجت الاسلام زاشکی گفت: حضرت سید الشهداء(ع)، با برپائی نهضت عاشورا، مسلمانان را از بیخبرى و گمراهی نسبت به احکام دین و وظایف خویش در برابر پروردگار، نجات داد.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۶۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، امام جمعه شهرستان هیرمند همزمان با تاسوعای حسینی با حضور در جمع عزاداران حضرت سیدالشهداء(ع)، در روستاهای مندیلان، کریمکشته، پودینه، جهانتیغ، و شهرک علی حسینا، از توابع بخش مرکزی این شهرستان، و نیز مساجد حضرت ابوالفضل(س)، حضرت ابوطالب(س)، و حضرت صاحب الزمان(عج) شهر دوست محمد، طی سخنانی مواردی از اهداف حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش را از قیام خونین عاشورا تبیین و تشریح نمود.

حجت الاسلام راشکی در این خصوص تصریح کرد: فلسفه اصلى و نهایى نهضت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از قیام عاشورا، احیاء فرهنگ اسلام اصیل و ناب محمدى(ص) و ترویج و تبلیغ معروف، و همچنین مبارزه با منکرات رایج در جامعه اسلامی و زدودن زنگارهاى تحریف و بدعت از دین حضرت رسول الله(ص) می‌باشد.

این مسئول همچنین گفت: حضرت سید الشهداء(ع)، با برپائی نهضت عاشورا، مسلمانان را از بیخبرى و گمراهی نسبت به احکام دین و وظایف خویش در برابر پروردگار، نجات داد، و ًًنیز آنان را نسبت به لزوم پیروى از رهبران واقعى دین اسلام آگاه ساخت.

ارسال نظرات