پایگاههای مقاومت بسیج رکن اصلی انقلاب هستند

سراوان/ سردار شفائی گفت: پایگاههای مقاومت باید به جایگاهی ارتقاء پیدا کنند که مسائل مردم را در برنامه های خود بیاورند.
کد خبر: ۹۳۶۵۷۱۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، بازدید سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به همراه  فرمانده  سپاه شهرستان سراوان از حوزه مقاومت شهدای وحدت اسفندک و پایگاههای شهیدخمری مورت و شهیداله وردی بازدید کرد.


در این بازدید ابتدا برادر بسیجی محمدصدیق بهرام زهی فرمانده پایگاه مقاومت شهیدخمری مورت ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم خدمت فرمانده  سپاه سلمان،گزارشی در خصوص عملکرد پایگاه در ادوار گذشته و برنامه های اجرا شده در طرح های شهیدسلیمانی و لبیک و همچنین مشکلات بسیجیان ارائه دادند.


پس از گزارش فرمانده پایگاه،سردار احمدشفائی ضمن عرض سلام و خداقوت ،گفت: به جهت مشکلات به وجود آمده در چندسال اخیر،پایگاه های مقاومت که رکن اصلی انقلاب هستند،باید حس مطالبه گری داشته باشند و با توجه به روی کار آمدن دولت جدید انشاءالله مشکلات کشور و مناطق محروم حل شود.


وی افزود: نقش پایگاه های بسیج در مناطق مختلف مشخص می باشد و مردم به آنها اعتماد نمایند.


فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: پایگاههای مقاومت باید به جایگاهی ارتقاء پیدا کنند که مسائل مردم را در برنامه های خود بیاورند.


 درپ ایان برادر پاسدار ابوذر دهواری فرمانده حوزه شهدای وحدت،گزارشی کلی از وضعیت جغرافیایی حوزه و بلوک بندی پایگاه ها و همچنین اقدامات انجام شده در خصوص احیاء پایگاه ارائه نمودند.

ارسال نظرات