خبرهای داغ:

بدرقه حاجی شیخ باغزندان شاهرود به سرای ابدی+ عکس

شاهرود_پیکر مرحوم حجت‌ السلام قنبریان امام جماعت محبوب محله باغزندان شاهرود در روز تاسوعای حسینی تشییع و در گلزار شهدای باغزندان آرام گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۵۷۵۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی‌اکبر قنبریان امام جماعت مساجد محله باغزندان شاهرود، باحضور علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، حجت‌الاسلام امینی امام‌جمعه شاهرود و مردم مؤمن و بصیر شهرستان برگزار شد.
امام جمعه شاهرود، در این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده و بیت شریف مرحوم قنبریان و علما و مردم شهرستان شاهرود و همچنین جمع کثیری از عزاداران حسینی که در تشیع و مراسم خاکسپاری این عالم جلیل القدر حضور داشتند، اظهار کرد: ویژگی‌های شخصیتی مرحوم شیخ علی اکبرقنبریان زبانزد خاص و عام بود و این عالم بزرگ عبد صالح خدا و خدمتگزار صادق و مردمی که پس از عمری بندگی خالصانه برای خدا و مجاهدت صادقانه برای تعالی معنوی و عزت دنیوی مردم بودند از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی افزود: این عالم وارسته، پیوند خود با فضایل ایمانی و انسانی را به بهترین نحو به منصۀ ظهور رساندید و خدمات گسترده و خالصانۀ اش به صورت عملی در رفتار و کردارش، نمایان بود، خداوند تبارک وتعالی هم، اجر مجاهدت‌های این عالم را در روز تاسوعا و شب عاشورای حسینی؛ اینگونه دادند.
او ادامه داد: شما مردم فهیم و قدرشناس بویژه اهالی محله بزرگ باغزندان، با حضور حماسی و پرشکوه خود، گوشه‌ای از خدمات و مجاهدت‌های این عالم بزرگ را این گونه جبران نمودید.
علی اصغر خانی نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت به جامعه روحانیت و مردم بصیر شهرستان شاهرود خاصه اهالی بزرگوار، مؤمن و عزیز باغزندان، گفت: متأسفانه امروز منطقه باغزندان عالمی فرزانه و امام جماعتی خدوم و انقلابی را از دست داد که مردم سالیان سال با نام و سیمای نورانی ایشان انس گرفتند و از بیان شیوا و تأثیرگذار او بهره بردند.
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: این روحانی عالی‌قدر پس از ۸۰ سال تلاش علمی و تربیتی و فرهنگی در خدمت به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و عمری خدمت خالصانه به مردم شریف محله باغزندان دعوت حق را لبیک گفت و ان‌شاءالله روح پاکش با سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها