خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین؛

تحقق بیانیه گام دوم، با همدلی و خنثی سازی توطئه دشمن

حجت الاسلام خضری گفت: تحقق بیانیه گام دوم، با صبر و همدلی و خنثی سازی توطئه دشمنان ممکن است.
کد خبر: ۹۳۶۶۰۷۰
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خضری، درسخنرانی به مناسبت شب شام غریبان در جمع عزادران حسینی هیئت حسین جان قزوین، اظهار کرد: حضرت زینب در حادثه عاشورا به قول امام سجاد(ع)، رهبر اجتماعی قیام کربلا و فتوای فقهی که ایراد کردند، لازم الاجرا برای همگان درآن حادثه تاریخی بود.

امام جمعه موقت قزوین، گفت: سوره هود که نازل شد،حضرت خاتم الانبیا گفت، سوره هود من را پیر کرد، این چه موضوعی بود که حضرت را تا این حد دگرگون کرد؟ قطعا شاهد و ادراک کننده کلمه" فستغم" بود، این به این معناست که استقامت کن، خسته نشو ودر همه ی کارها تعادل داشته باشید.

حجت الاسلام خضری با اشاره به این نکته که در حادثه کربلا یک ماموریت بزرگی برعهده حضرت زینب بود، افزود: ایجاد خوف توسط دشمن تا بواسطه این جنگ روانی دردل اهل بیت ایجاد رعب وحشت کنند ، این بانوی بزرگ با سخنرانی بی بعدیل درشام ،این دیوار تبلیغاتی وهجمه سنگین دشمن را معکوس وتوطئه یزیدیان تاریخ را خنثی واین حاصل همون فلسفه استقامت وصبردرحضرت زینب بود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین تصریح کرد: درخصوص بحث خانواده نکته ای که خیلی مهمه جمعیت است، جمهوری اسلامی ایران زمانی مقتدر است ومولفه ی این اقتدار ،ازنظر تحلیل گران این حوزه، رشد منابع انسانی کشور است.

امام جمعه موقت قزوین در پایان تاکید کرد: همه مجموعه ها باید باهمدلی، همراهی و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، موضوعات مربوط به بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق ببخشیم، این مسئله بنیادی کشور فقط با صبرواستقامت صورت می گیرد،اجرای این طرح سبب پیشرفت کشور و موجب خنثی سازی نفوذ و توطئه های دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها