خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود از اجرای هفت عنوان برنامه در هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۰۳
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
اجرای پویش نذر خون و ایران مهربان توسط کارمندان بسیجی شاهرودجعفر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت ایام عزای حسینی با اشاره به هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دولت با اشاره به برنامه‌های بسیج ادارات الحدید در این هفته اظهار کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا و عدم برگزاری برنامه‌های جمعی در سطح ادارات برنامه‌ها و پویش‌هایی در این هفته با حضور کارمندان بسیجی اجرا خواهد شد.
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود افزود: پویش نذر خون با عقد تفاهم نامه حوزه بسیج الحدید ادارات با سازمان انتقال خون و هدایت کارمندان به اهدای خون در سطح اداره از برنامه‌های این هفته است که از مصادق ایثار می‌باشد که بیشتر از واژه ایثار استفاده و تاکید گردد.
او به پویش ایران مهربان اشاره کرد و گفت: با تفاهم نامه حوزه بسیج ادارات و کمیته امداد رزمایش مواسات و کمک مومنانه اجرا می‌شود.
اسماعیلی ادامه داد: میز خدمت در سطح پایگاه ها‌ی مقاومت بسیج، حداقل هر پایگاه مقاومت بسیج ۲ الی ۳ میز خدمت برای حل مشکلات عمومی مردم با عنوان میز خدمت شهید رجایی در این هفته در محلات اجرا خواهد شد.
او فضا سازی در سطح ادارات و شهر با عناوین و جملات حضرت امام خامنه‌ای در راستای تحقق دولت اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت بسیج ادارات بیان کرد و افزود: تولید محتوا و نشر آن در فضای مجازی در راستای طرح ثامن انجام می‌شود.
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود ادامه داد: شرکت کارمندان بسبجی در قالب حلقه‌های صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه کارمندان بسیجی همیشه در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پیشقدم بوده اند، گفت: قشر زحمت کش کارمندان جامعه برای خدمت به مردم همیشه در تلاش هستند و این مسیر را با روحیه و فرهنگ بسیجی ادامه می‌دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها