زنجان - مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ، گفت :قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان، نسبت به رفع مشکل کمبود و تامین آب شرب 34 روستا اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۲۴
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

 سرهنگ جلال غورقانلو در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج زنجان اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از سال 1399 – 1396 در زمینه تامین آب شرب فعالیت داشته است.

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان مشکل آب شرب 34 روستا حل شد


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این قرارگاه سه منطقه محروم را مورد توجه خود قرار داده است، عنوان کرد: در شهرستان زنجان دهستان قره‌پشتلو، در شهرستان خدابنده دهستان شیوانات و در شهرستان ماهنشان دهستان اوریاد مورد توجه این قرارگاه بوده است.


وی با شاره به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نسبت به رفه مشکل کمبود و تامین آب شرب به تعداد 34 روستا کرده است، بیان کرد: برای اجرای طرح‌های آبرسانی در طول 4 سال 39 میلیارد ریال اعتبار صرف و هزینه شده است که زا این میزان 16 میلیارد ریال از ظطرف قرارگاه و 15 میلیارد ریال توسط شرکت آب و فاضلاب و 8 میلیارد ریال توسط خودیاری اهالی روستاها تامین شده است.


غورقانلو از احداث 23 هزار و 250 متر احداث خط انتقال آب شرب و 21 هزار و 400 متر شبکه توزیع در این ایام خبر داد و افزود: 12 مورد احداث و مرمت مخزن آب شرب و بهسازی و مرمت، لایروبی چشمه و قنات به تعداد 23 حلقه نیز در این چهار سال انجام شده است.


فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: پنج مورد حفر چاه، چهار مورد اجرای ایستگاه پمپاژ آب، سه مورد اجرای اتاق فرمان و یک مورد احداث ساختمات آب شیرین کن از دیگر اقدامات این ایام است.

ارسال نظرات