پیام تسلیت قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در پی درگذشت استاد فرهیخته بسیجی علیرضا پارسا

محمدرضا ابن الدین حمیدی ، قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی درگذشت استاد بسیجی علیرضا پارسا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۵۹
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن این پیام تسلیت آمده است: 

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (23 احزاب).

 از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبدیل نکردند.

 دکتر علیرضا پارسا استادیار دانشگاه پیام نور و مسوول بسیج اساتید این داشگاه به واقع از رجال صادقی بود که در دوران 42 ساله انقلاب و قبل از آن نسبت به نهضت امام خمینی صادقانه وفا کرد و هیچگاه قدمی به عقب بر نداشت. جوشش درون او نسبت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی هیچگاه خاموش نشد و فشارهای سیاسی، اداری، اجتماعی و اقتصادی ذره ای در اراده فولادین او رسوخ نکرد.

چهره دوست داشتنی و خندان با اراده ای آهنین نسبت به اصول اسلام و انقلاب اسلامی او، تزئین کننده تمامی نشست ها و جلسات سازمانی و اداری که شرکت داشت بود. او که زخم دشمن بعثی به تن داشت هیچگاه آنرا به قیمت پست و مقام نفروخت و هیچگاه از رزمنده بودن خود پل نساخت.

اخلاص در عمل آنچنان ملغمه وجودش بود که در سخن و منش رفتاری فردی ساده می نمود اما در ایمان و استقامت نسبت به حق و صبر سرآمد اساتید همکار بود. باور نبودنش سخت است ولی او ایقان داشت که روزی باید جان به جان آفرین تسلیم کرد و بارها این موضوع را بزبان جاری ساخته بود. فقدان او ثلمه ای به سازمان بسیج اساتید و مومنین انقلابی دانشگاه است. خداوندا این بنده مخلص را با اربابش اباعبدالله الحسین(ع) محشور بفرما و به خانواده محترمش صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرما.

بنده منتظر، محمدرضا ابن الدین حمیدی

ارسال نظرات
آخرین اخبار